۶ پاسخ

من‌نان میدم چون چیزی دیگه نخورد

من از اول نان همینو دادم . اصلا یبدست نشد . ی بار اونم مسافرت رفتیم . بخاطره ابو هوا .
راحت پیدا میشه تا میتونی میسازه عوض نکن . تو ی ماهم یکیلو اضافه کرد

نان اوپتی پرو بهتر هس هم طعمش هم وزن دهیش

نان ب دخترم نمیسازه دلدرد میشه آپتامیل میدم ک اونم ب سختی گیر میاد

قحطی شیرخشک اومده انگار

نان به پسرمن نساخت دل‌درد و یبوست میاره

من نان میدم و راضیم‌بقیه شیر خشکا دیگه پیدا نمیشن واقعیت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی