مننان میدم چون چیزی دیگه نخورد
من از اول نان همینو دادم . اصلا یبدست نشد . ی بار اونم مسافرت رفتیم . بخاطره ابو هوا .
راحت پیدا میشه تا میتونی میسازه عوض نکن . تو ی ماهم یکیلو اضافه کرد
نان اوپتی پرو بهتر هس هم طعمش هم وزن دهیش
نان ب دخترم نمیسازه دلدرد میشه آپتامیل میدم ک اونم ب سختی گیر میاد
قحطی شیرخشک اومده انگار
نان به پسرمن نساخت دلدرد و یبوست میاره
من نان میدم و راضیمبقیه شیر خشکا دیگه پیدا نمیشن واقعیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.