مامانا شیرخشک نان اوپتی پرو وزن دهی خوبی داره؟

۷ پاسخ

نان کامفورت بهتره نسبت ب اوپتی پرو

شش روز دیگه سه ماهش میشه وزنش دوماهگی که بردم برا واکسن ها پنج کیلو و صد بود ..خوبه بنظرتون؟

مامانای عزیزم منم همین شیر رو به بچم میدم ولی احساس میکنم وزنش کمه چون خیلی ریزه

آره عزیزم عالییییییه

ارهههه خیلی

عالیهههه

آره عالیه

سوال های مرتبط