پرونتراش عالیه من از همه نظر راضیم
قاطی کنم اشکال نداره؟
منم تازه عوض کردم نان بود اپتامیل پرونترا دادم چون یبوست میشد و وزن نگرف میگن شیر خوبیه هم برا یبوست هم وزن دهی
اره عزیزم منم میدم عااالیع
عالیه عزیزم بهترین شیرخشکه اگه بهش افتاد همینو ادامه بده
اپتاميل بهش دادي؟دلدرد نشد؟
نسبت به نان نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.