۷ پاسخ

پرونتراش عالیه من از همه نظر راضیم

قاطی کنم اشکال نداره؟

تصویر

منم تازه عوض کردم نان بود اپتامیل پرونترا دادم چون یبوست میشد و وزن نگرف میگن شیر خوبیه هم برا یبوست هم وزن دهی

اره عزیزم منم میدم عااالیع

عالیه عزیزم بهترین شیرخشکه اگه بهش افتاد همینو ادامه بده

اپتاميل بهش دادي؟دلدرد نشد؟

نسبت به نان نه

سوال های مرتبط