۴ پاسخ

اپتامیل پرونوترا من میدم خوبه خداروشکر

با ماشالا بانان خوب وزن گرفته چرا عوض کردی تو۱ماه ۱۸۰۰وزن اضافه کرده

من نان میدادم خوب بوده وزن دهی رو نموداره شیرخشک و‌سرخود میگن عوض نکنین

نان.چون خودم واسه پسرم استفاده کردم

سوال های مرتبط