۳ پاسخ

از یکماهگی ب بعد خوب وزن داده ک نان حالا ببین سه ماهگی چن میشه وزنش بعد شیرخشک عوض کن

من اپتامیل پرونوترا میدم از وزن دهیش راضیم

یبوس نشه نان

سوال های مرتبط