۶ پاسخ

هردوعالین ولی پسرم ی مدت اپتامیل خورد زده شد الان نان اوپتی پرو میدم مزشو دوس داره

منم دوست دارم کمکی بدم ولی میترسم سینه مو نگیره. چه شیر خشکی طعمش شبیه شیر مادره

سلام عزیزم شما پسرتون روزی دو سه بار شیر خشک میخوره سینتو هم میگیره ول نکرده؟

من ببلاک میدم به عنوان کمکی وزن دهیش خداروشکر خوبه

نان بهتره

من احساس میکنم برند نان کلا خوشمزه تره نسبت ب اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی