۳ پاسخ

نان خوبه بچه رو سرحال تپل میکنه چربی داره سنگینه من گفتم تا ی ماه دوماه اپتامیل میدم بعدا عوضش میکنم نان میدم

من میدم بد نیس

دکتر برا بچم نوشت همین ک میدادم بچم دسشویی میکرد و با نفخ شدید دیگه عوضش کردم

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری