۶ پاسخ

من پسرم با نان خوب وزن می‌گرفت ولی سنگین بود و هضمش سخت بود خیلی به خودش می پیچید

برا پسر من که اپتامیل خوبه هم از لحاظ وزن دهی هم سازگاری بدنش

نان وزن دهیش بهتره

نان بهتره برای وزن دهی

اپتامیل ب پسر من میسازه فقط چون حساسیت داره پپتی و اچ آ قاطی میکنم

نان شیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی