من پسرم با نان خوب وزن میگرفت ولی سنگین بود و هضمش سخت بود خیلی به خودش می پیچید
برا پسر من که اپتامیل خوبه هم از لحاظ وزن دهی هم سازگاری بدنش
نان وزن دهیش بهتره
نان بهتره برای وزن دهی
اپتامیل ب پسر من میسازه فقط چون حساسیت داره پپتی و اچ آ قاطی میکنم
نان شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.