سلام عزیزم خوبی نی نیت خوبه منم زایمان کردم بسلامتی چه استرسی داشتیم تو بارداری🥹
پسرم منم نارسه خیلی کم وزن میگیره🥲
اپتامیل پی دی اف دادم اصلا وزن نگرفت.
الان دیگه ببلاک میدم
نان یک سنگینه به هرکی نمیسازه
نان وزن دهیش بهتره،اگه نساخت عوض کن
اپتامیل پیدی آف میگن وزندهیش عالیه
نان وزن دهی عالیه
بستگی داره چی بسازه به پسر من نان نساخت الان اپتامیل میدم
نان بگیر من دادم خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.