وزن دهی نان یک بهتره یا ببلاک

۶ پاسخ

همه شیرا وزن دهی دارن یاید بسازه بهش

من نان کامفورت میدادم خوب بود

من دکتربراش نان ۱نوشت کمکی شیرخودمم میدم وزن انچنانی ندادتوقع داشتم ماهی ۲کیلویا۱۸۰۰وزن بده چون دوتاروباهم میخوره هم شیرخودم هم شیرخشک

من از اول نان یک دادم خوبه وزن بچم
البته شیرخودمم میدم

نان‌‌‌.

باید ببینی کدوم بهش میسازه هر کدوم ک بهش بسازه وزن هم میده

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی