مامانا بیاید بگید به نظرتون وزن دهی ببلاک بهتره یا نان

۶ پاسخ

من نان دادم ب پسرم خوب بود وزن دهیشم عالی بود الان آپتامیل میدم بهش گه گداری
وگرنه شیر خودمو میخوره

من ببلاک دادم تا الان راضیم

نان سنگینه یبوست شدید میاره

من نان یه هفته دادم دیگه همش ببلاک دادم

من ببلاک میدادم دخترم فقط پف کرده بود .یبوست هم میشد

من شنیدم نان بهتره وزن دهیش ولی پسر من یبوست شد

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی