وزن دهی ببلاک ای ار بهتره یا نان ای ار؟

۶ پاسخ

ببخشید میتونم بپرسم چقدر میدین در روز؟
در کنارش شیر خودتون هم میخوره یا ن؟

برای رفلاکسش دکتر چیگفت؟؟
رفلاکسش پنهانه یا آشکار؟؟

منم نان ای ار میدم هر از گاهی

من نان اوپتی پرو دادم فقط روزی یک وعده وزن دهیش عالی بود وزن تولدش ۲۹۰۰ دوماهگیش شد ۶۲۰۰

ای ار چرته توروخدا ندید

من ببلاک ای آر میدادم وزن دھیش عالی بود نان ای آر ندادم

سوال های مرتبط

مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی