ببخشید میتونم بپرسم چقدر میدین در روز؟
در کنارش شیر خودتون هم میخوره یا ن؟
برای رفلاکسش دکتر چیگفت؟؟
رفلاکسش پنهانه یا آشکار؟؟
منم نان ای ار میدم هر از گاهی
من نان اوپتی پرو دادم فقط روزی یک وعده وزن دهیش عالی بود وزن تولدش ۲۹۰۰ دوماهگیش شد ۶۲۰۰
ای ار چرته توروخدا ندید
من ببلاک ای آر میدادم وزن دھیش عالی بود نان ای آر ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.