ببلاک ای آر یا نان ای آر وزن دهی دارن یانه؟

۳ پاسخ

اصلا بنظرم آی آر تاثیری توی رفلاکس نداره منم نان ای ار بود بدتر بالا میورد نان ساده دارم میدم

عزیزم من ببلاک ای ار و بیومیل ای ار دادم یبوست شد ولی سه روزه تروویتال ای ار میدم روزی دو بار بیرون روی داره

من نان ای ار میدم ۲ ماهه خداروشکر خوب وزن گرفته دکتر که گفت تازه زیادم هست وزنش

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی