بچه ها برا وزن دهی نان بهتره یا ببلاک ؟

۷ پاسخ

من اپتامیل دادم وزن دهیش عالی بود

ببلاک سبکترین شیرخشک اتفاقا، من میدم راضی ام خداروشکر خوبه

اما من خودم اپتامیل میدم عالیه

نان بهتره

من ببلاک میدم راضیم

ببلاک
ولی شیرش چربو سنگینه احتمالا بچه یبوست بگیره

فک کنم نان،من‌ کمکی نان میدم کنار شیرخودم،بچم‌تپله حالاونمیدونم واسه شیرخودمه یا شیرخشکش

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی