برای وزن دهی اپتامیل بهتره یا گیکوز یا ببلاک؟؟

۳ پاسخ

اپتامیل

باید ببینی کدوم به بچت میسازه
مثلا آپتامیل بگیر اگه خوب وزن میگیره و بالا نمیاره و یبوست یا اسهال نمیشه یعنی بهش میسازه همونو ادامه بده

اپتامیل خوبه گلم اگه ریفلاکس یا کولیک داره پرونوتراشو بدی عالیه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ویهان گلی👼🏻🩵 مامان ویهان گلی👼🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی