گیگوز وزن میده
بین ببلاک و آپتامیل ، آپتامیل بهتره
ببلاک از همه شیرخشک ها بهتره
نان چرب هست. منم اپتامیل میدم امیدوارم وزندهیش خوب باشه
من ببلاکو شروع کردم
من به عنوان کمکی چند بار نان دادم دیگع سینمو نگرفت دیگع ندادم
ببلاک بنظرم وزن دهی ش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.