من نان میخوره خیلی راضیم وزن دهیشم عالیه
من نان میخوره راضیم
ببلاک بهترینه برای وزن دهی نان خیلی سنگینه بچه هضمنمیکنه اپتامیل هم معمولا به بچه های نارس میدن
هر دو خوبن بستگی به بچت داره کدوم روش بسازه من نان دادم اصلا وزن نگرفت
من که دوتا رو دادم چیزی نفهمیدم🤣🤣🤣
اپتامیل
نان سنگینه بچه نمیتونه راحت هضمش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.