مامانا وزن دهی ببلاک خوبه یا اپتامیل؟

۷ پاسخ

ببلاک میدم عالیه

ا‌پتامیل میدم راضیم

من از ببلاک واقعا راضیم مخصوصا ببلاک pdfچون وزن تولد پسر من خیلی کم بودش

آپتامیل ماهی 1200اضافه کرد ببلاک نمیدونم دیگه تا ماه بعد

ببلاک

من از بدو تولد آپتامیل میدم ولی دکتر امروز عوض کرد چند روزه اعتصاب شیر کرده گفت ببلاک خوشمزست میخورن بچه ها

من اپتامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی