ببلاک یا آپتامیل کدوم وزن دهی بهتره؟

۶ پاسخ

ببلاک عالیه برای وزن دهی

منم ببلاک میدم راضیم

من شنیدم ببلاک خیلی تپلمیکنه البته باید امتحان کنب

اپتامیل

اپتامیل به دختر من نساخت ولی ببلاک وزنشو خیلی بالا برد

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی