سلام خانما شیر خشک کمکی اپتامیل بهتره یا نان بگیرم

۹ پاسخ

اپتامیل

بیمارستان ب من گفتن اول ببلاک بعد اپتامیل

گفتن نان ندین اصلا

نربیزدوثن

اپتامیل خیلی خوبه هاا ولی متاسفانه سخت پیدا میشه

نان

من نان میدم عالیه

فقط نان

نان میدم خیلی راضیم

من خودم ببلاک میدم دکتر گفت نان خیلی سنگینه اپتامیل هم گاهی سخت گیر میاد

نان بهتره اگ اسهال ی یبوست نشع

سوال های مرتبط

مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی