۵ پاسخ

اپتامیل ب شیرمادر نزدیکتره

بهتری در کار نیست ب هر بچه ای ی شیر خشک میوفته. ولی وزن دهی نان بهتره

ببلاک از همه بهتره

اپتامبل بهتره
ولی من نان دادم وزن دهیشم خیلی خوبه

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۷ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی