۳ پاسخ

دکتر به من گفت اگه شیر خودت رو میدی آپتامیل نده خوشمزه است دیگه شیر خودت رو نمیخوره گفت ببلاک کامفورت بده ولی خیلی بدمزه بود

من تروویتال میدم یکم مدفوعش دون دون سفت میشه ولی اونقد اذیت نمیشه

تروویتال

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی