۲ پاسخ

تروویتال میگن یا گیر نمیاد یا خیلی سخت گیر میاد

پسر من اپتامیل پپتی جونیور میخورد مخصوص بچه‌های حساس ب پروتیین گاوی بودش وزن دهیشم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی