۷ پاسخ

من برای دو تا پسرام آپتامیل گرفتم راضی بودم

اپتامیل

بستگی‌داره گلم
شاید اصلا هردوتاش به بچه ات نسازه
بستگی به بدن بچه داره

من از بدو تول نان میدم دکتر گفت خوبه وزن گرفته . چون بچم نارس بود گفت وزن دهیش خوبه البته کمکی میدم شیرخشک .

من نان ۱ میدم و خیلی راضیم از وزن گیریش خداروشکر

اپتامیل

دکتر بچم میگه نان ۱
منم ۲۰روزه میدم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی