۴ پاسخ

نان میگن یبوست میاره

من ببلاک میدم وزن دهی هم خوبه بدنیست
بهش ساخته نان میگن یبوست میاره حالا مونده به بچه که بتونه بخوره یانه

من نان میدم راضی ام

نان وزگیریش خوبه
کلا همه شیرا وزنگیری دارن اگر بچه خوب بخوره و ژن چاقی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی