خانوما شیر خشک نان بهتره یا اپتامیل؟

۱۰ پاسخ

نان بهتره آپتامیل دادم بچم اصلا وزن نمیگرفت دکتر گفت عوض کن الان نان میده دو روزی یبار مدوفوع میکنه کمتر نفخ میکنه خوابشم اوکیه من اشتباه کردم دو ماه آپتامیل دادم

بیومیل بگیر عالیه

بنظرم اپتامیل عالیه نزدیک به شیر مادر هم هس سبکه از همه نظر خیلی بهتره

نان‌ خوبه‌ من‌ نان‌ میدم‌

بنظرمن اپتامیل خیلی بهتر بود خیلی وزن دهی خوبی داشت ولی سرخود رفتم عوضش کردم نان دادم دخترم رفلاکس گرفت اصلانم وزن دهی نداشت

من که آپتامیل میدم خیلی ام راضی ام

من چکا کنم مامانا دخترم امروز شیر خشک دادم کمکی بلد نبود شیشه بخوره باید چکارکنم

نان سنگینه و پف الکی بهش میده چاق میشه آپتامیل خوبه فقط

من هر جفتش دادم به دخترم
نان کمتر‌مبخورد زود تر سیر میشد بیشتر باهاش میخوابید
شکمش روزی ی بار کار میکرد
اپتامیل چون. سبک تره بیشتر میخوره
روزی دو سه باز شکمش کار‌میکنه
( هر چی شکم بچه سفت تر باشه ممکنه بیشتر اذیت بشه )

معلومه که آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی