شیر خشک نان وزن دهیش بهتره یا آپتامیل

۵ پاسخ

نان وزن گیریش خوبه اگر ب بچه بساز

اپتامیل متعادل تره

نان ولی سنگینه

اپتامیل بهتره کلا

نان برا وزن دهی خوبه ولی اگ یبوست نشه چون یکم سنگینه

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان آقا عرفان مامان آقا عرفان ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی