۵ پاسخ

من خارجی خریدم ولی خیلیا شنیدم میگن ایرانی بهتره

قطعا خارجی . از قیمتش خبر ندارم
فک نکنم زیاد گرون باشع اما واقعا خوبه

خارجی خیلی خوبه
من ۲۳۰‌میگیرم

ایرانی

200خریدم گریب میکسیچر

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۳ ماهگی
مامان مهدیار🚗 مامان مهدیار🚗 ۴ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری