شیرخشک اپتامیل یا گیگوز؟

۵ پاسخ

بنظرم اپتامیل

دکتر به من گیگوز داد البته من شیر خودمو میدم این فقط یک وعده یا دوعده در طول شبانه روزه

من اپتامیل میدم خیلی راضیم

اپتامیل

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان SEVIN💙yazdan🩷 مامان SEVIN💙yazdan🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آرتا فندوق😍 مامان آرتا فندوق😍 ۱۵ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۱۰ ماهگی