شیر خشک گیگوز بهتره یا بیومیل ؟

۳ پاسخ

بیومیل بهترینه
گیگوز اشغالترین

باید ببینی کدوم به بچت میسازه هردو شیرخشک خوبیه من به بچم گیگوز و نان میسازه بیومیل دادم یبوست شد ولی بچه اولیم بیومیل بهش میساخت فقط بیومیل میدادم الان ۷سالشه

بیومیل میگن وزن گیریش خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان مهیا خانم مامان مهیا خانم ۴ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان SEVIN💙yazdan🩷 مامان SEVIN💙yazdan🩷 ۱۵ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۱۰ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی