خانوما شیرخشک نان بهتره یا گیگوز

۳ پاسخ

برا من دکتر آپتامیل نوشت راضیم
نان خیلی خیلی سنگینه و یبوست میاره
من روزای اول به دخترم ندونسته نان دادم ۲ روز طول کشید تا کامل از بدنش خارج بشه شکمش راحت بشه

منم گیگوز میدم

گیگوز سبکتر از نان بود برا کولیکش بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان SEVIN💙yazdan🩷 مامان SEVIN💙yazdan🩷 ۱۵ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ روزهای ابتدایی تولد