مامانا شیر خشک گیگوز بهتره یا ابتامیل

۳ پاسخ

من گیگوز رو با نان باهمدیگه میدم بهش

گیگوز اصلااااا بدرد نمیخوره

من اپتامیل میدم البته کمکی میدم بنظرم طعمش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارکان و خالد مامان ارکان و خالد ۱۳ ماهگی
مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان SEVIN💙yazdan🩷 مامان SEVIN💙yazdan🩷 ۱۵ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی