بنظرتون شیر خشک بیومیل بهتره یا آبتامیل ؟

۲ پاسخ

آپتامیل

من اول بیومیل ۱ میدادم ب پسرم
اولش خوب بود ولی چندروز بود اذیت میشد سخت پی پی میکرد
الان ۳روز اپتامیل میدم خداروشکر خوبع
در کل جفتشون خوبع

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان پرتقالی مامان پرتقالی ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی