خانما شیر خشک ابتامیل بهتره یا نان ؟

۲ پاسخ

نان اگه بچه باهاش اوکی باشه خیلی بهتره اگه سازگار نباشه آپتامیل

نان سنگینه وزن دهی خوبی داره
آپتامیل عالیه و سبکه و وزن دهیش خوبی هم داره
بستگی داره ببینی بهش میفته یانه

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۴ ماهگی
مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی