شیرخشک نان خوبه یا ابتامیل پرونوترا

۴ پاسخ

اپتامیل پرونوترا به بچه ی من نساخت دل دردش که شروع شد دکتر نان کامفورت داد خوب بود
ولی هر دو شیرخشک خوبیه بنظرم به هر بچه ای یکیش میسازه

اپتامیل وزن دهی خوبی داره به شرطی ک بسازه به پسر من نساخت یبوست گرفت جوری ک قرمز میشد چشماش در میومد تا مدفوع کنه

من اپتامیل ساده میدادم خوب بود

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد