شیر نان بهتره یا گیگوز

۵ پاسخ

نان سنگینه چون وزن دهی بالایی داره نسبت به سایر شیر خشک ها

من از ۲۰ روزگی دارم نان میدم خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره

آپتامیل و نان کامفورت دادم نساخت بهش دل پیچه و دل درد میشد
وزن آنچنان هم نداد

بدو تولد ۲۶۰۰ بود الان ۵

اطرافیان خیلی دیدم گیگوز میدن میگن اسهال میشن بچه ها

بازم با پزشک بچه مشورت کن

به بچه من گیگوز میسازه،نان دو روز اول دادم اسهال شدید شد،ولی بچه داداشم کلا نان خورد ماشاله رشدش عالیه

فک کنم گیگوز

نان‌ خوبه

من نان دادم سنگین بود یبوست شد دکتر گفت گیکوز بده

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۱۰ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان دو تا جوجه🐣❤️ مامان دو تا جوجه🐣❤️ ۵ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۴ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی