نان سنگینه چون وزن دهی بالایی داره نسبت به سایر شیر خشک ها
من از ۲۰ روزگی دارم نان میدم خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره
آپتامیل و نان کامفورت دادم نساخت بهش دل پیچه و دل درد میشد
وزن آنچنان هم نداد
بدو تولد ۲۶۰۰ بود الان ۵
اطرافیان خیلی دیدم گیگوز میدن میگن اسهال میشن بچه ها
بازم با پزشک بچه مشورت کن
به بچه من گیگوز میسازه،نان دو روز اول دادم اسهال شدید شد،ولی بچه داداشم کلا نان خورد ماشاله رشدش عالیه
فک کنم گیگوز
نان خوبه
من نان دادم سنگین بود یبوست شد دکتر گفت گیکوز بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.