اپتامیل پرونوترا و نان اوپتی پرو عالین
من گیگوز میدم از ادل تالا اوکی بوده
سلام عزیز☺️
خوشگلای من تو روبیکا یه گروه دوستانه اقدامی، باردار، مادر داریم اگه دوست داری بیای به ایدیم پیام بده تا بهت لینک بدم🥰
@naziO_Os
هر کدوم ک بسازه ممکنه بهترین مارک خارجی هم به هر کوچولویی نسازه
ببلاک میدم من
بستگی دارهکدوم ب بچت میسازه..مناپتامیل میدم
اپتامیل پرونوترا ماهی ۱۳۰۰ .۱۴۰۰ وزن میده به پسرم
عزیزم به بچه هات چند سیسی میدی؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.