بین شیر خشک اپتامیل و گیگوز و نان کدوم بهتره؟

۸ پاسخ

اپتامیل پرونوترا و نان اوپتی پرو عالین

من گیگوز میدم از ادل تالا اوکی بوده

سلام عزیز☺️
خوشگلای من تو روبیکا یه گروه دوستانه اقدامی، باردار، مادر داریم اگه دوست داری بیای به ایدیم پیام بده تا بهت لینک بدم🥰

@naziO_Os

هر کدوم ک بسازه ممکنه بهترین مارک خارجی هم به هر کوچولویی نسازه

ببلاک میدم من

بستگی داره‌کدوم ب بچت میسازه..من‌اپتامیل میدم

اپتامیل پرونوترا ماهی ۱۳۰۰ .۱۴۰۰ وزن میده به پسرم

عزیزم به بچه هات چند سی‌سی میدی؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی