۳ پاسخ

عزیزم من تعداد بالا آپتامیل پرونوترا دارم
برای دخترم بود.بهش حساسیت نشون داد.به قیمت سهمیه ای با تخفیف میدم اگر خواستی.

نه عزیزم نباید تغییر بدی

عزیزم بنظرم یکیو تا آخر ادامه بده اونی که همیشه هست اینجوری بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی