ببلاک بهتر یا نان

۲ پاسخ

آپتامیل و من شنیدم به شیر مادر خیلی نزدیکه و بهتره همه است

من از ببلاک راضیم ولی‌میگن نان سنگینه بچه یبوست میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی