نان ۱ بهتره یا ببلاک؟

۳ پاسخ

ببلاک هم هضم راحت نره

نان
اگر ب بچه بسازه عالیه

نان میگن سنگین تره و خوشمزه تره
خواهر زادم میخوزد خیلی تپل شده بود

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی