نان ۱ ساده بهتره یا اپتامیل ساده ۱ ؟؟؟

۴ پاسخ

من نان۱ میدم ۴روزه مدفوع نکرده نمیدونم آپتامیل بگیرم تاثیر داره رو مدفوعش یا نه

بسته ب بچت داره

جفتش خوبه عزیزم

من آپتامیل 1ساده میدم هم چرب هم نزدیک به شیر مادر

سوال های مرتبط

مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی