من نان میدم بچم پیپی نمیکنه ولی...اپتامیلم خوبه.خودت از اپتامیل راضی هستی ،؟
مونده چی ب بچت بسازه همه شیرخشک ها خوبن
نان وزن گیری بچه باعث میشه
شیرنان خوبه
😐😂من یکم خوردم چقدر بدمزس
من اپتامیل میدادم بچم یبوست گرفت
سلام عزیزم اپتامیل خیلی خوبه ولی خب نفخ نوزاد بلد باشی بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.