خانما شیر آپتامیل بهتره یا نان ؟ من آپتامیل ۱
به بچم میدم

۷ پاسخ

من نان میدم بچم پیپی نمیکنه ولی‌‌‌...اپتامیلم خوبه.خودت از اپتامیل راضی هستی ،؟

مونده چی ب بچت بسازه همه شیرخشک ها خوبن

نان وزن گیری بچه باعث میشه

شیرنان خوبه

😐😂من یکم خوردم چقدر بدمزس

من اپتامیل میدادم بچم یبوست گرفت

سلام عزیزم اپتامیل خیلی خوبه ولی خب نفخ نوزاد بلد باشی بگیری

سوال های مرتبط

مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی