خانما برای زردی بچه اپتامیل ۱ خوبه یا نان ۱؟

۵ پاسخ

من به دخترم نان ۱ دادم عالی بود سریع زردیش پایین اومد تپتامیل سخت گیرمیاد ببلاک هم تلخه بچه عق میزنه

گیگوز خوبه

ببلاک کامفورتم من دکتر داد برا کولیک انقدر غلیظ و حل نمیشه بد مزه اس نمیخورن اپتامیل ساده بده

دکتر بگو برا زردی بنویسه
برا دوستم ببلاک کامفورت نوشت
ولی کلا نان سنگینه نگیر

نان سنگینه

سوال های مرتبط

مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی