۳ پاسخ

من نان اپتی پرو‌میدم که خوبه وزن گیریشم خوبه

من دکترم گفت بیومیل طعمش به شیر مادر نزدیکتره و بچه ها بیشتر دوست دارن

بیومیل یا سوپرامیل عالی هس

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی