مامانا وزن دهی بیومیل ۱ خوبه یا نان ۱

۶ پاسخ

من نان دادم تازه کمکی هم میدم خداروشکر پسرم وزن گرفت چون نارس بود وزنش کم بود

اطرافیان هم دیدم نان ۱دادن بچه هاشون وزنشون خوب بود

برامن نان ۱خوب بود

برای وزن دهی گیگوزخیلی عالیه ولی کم پیداست

نان یبوست میاره من بیومیل گرفتم

منم می خواستم بگیرم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی