آپتامیل ۱ برای رفلاکس خوبه
؟

۲ پاسخ

برا رفلاکس باید AR بخوره

من اپتامیل میدادم تمروز برا رفلاکس بردم دکتر ببلاک arداد گفت هر شیر خشکی هم بدی باید arباشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی