بچها شیرخشک اپتامیل ۱ خوبه؟؟؟

۲ پاسخ

اره ولی اگ کولیک داره نده

من به دخترم آپتامیلHA میدم خوبه هم سبکه ، تو یک ماه یک کیلو وزن اضافه کرده

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دخترکم🫂🩷 مامان دخترکم🫂🩷 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان ماهان 💙 مامان ماهان 💙 ۵ ماهگی
مامان ویهان 👶 مامان ویهان 👶 ۲ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی