خانما شیرخشک نان ۱ خوبه واسه بچه یه ماهه؟

۷ پاسخ

خوبه عزیزم

اپتامیل پرونوترا خوبه، هم مزه شیر مادر میده،و شیرین نیست که بچه کاملا شیر خشکی بشه تر کنار وعده شیر مادر هم بعنوان کمکی عالیه

من نان دادم نساخت
آپتامیل دادم اوکی بود

نان سنگینه آپتامیل بده
گیگوز هم خوبه

اپتامیل خوبه
اگه بهش بسازه

اره اگ بسازه کل تا شش ماهگی شیرخشک یک میخورن

خوبه اگه ب بچه بسازه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان 🩷نورا و اسرا🩷 مامان 🩷نورا و اسرا🩷 ۵ ماهگی