بچها میگم شیرخشک ببلاک خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم دونه ای چند میگیری ببلاک؟

بله خوبه

ب دخترم میدادم راضی بودم

عالی بود برا دخترم میدادم

بله دخترم میخورد پیشنهاد دکت. بود

پسر من تا ۳سال میخورد

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان ayhan💙 مامان ayhan💙 ۴ ماهگی
مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی