مامانای گل میگم شیر خشک نان یک خوبه؟,

۵ پاسخ

نه من گرفتم بچم شکمش سفت میشه وقتی میخوره

من اولش اپتامیل میدادم ولی بعدش نان میدادم و خوب بود

دختر من طعمشو دوست نداشت
گیگوز بده یا اپتامیل اپتامیل سخت گیر میاد
گیگوز بده خوبه

باید ببینی چی ب بچت میسازه
من نان ۱ میدم خداروشکر خیلی خوبه و بهش افتاده الحمدالله

به بعضیا ک بیوفتع خیلی تپل میکنه..من چون بچم هم رفلاکس داره هم کولیک اپتامیل میدم اونم الان اخراشه 😐گیرنمیاد

سوال های مرتبط

مامان شیما مامان شیما ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی